To blog OINOS έχει μεταφερθεί σε νέα διεύθυνση!
Για να μεταφερθείτε στη νέα διεύθυνση κάντε κλίκ στον παρακάτω σύνδεσμο

http://www.krasiagr.com

Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

O Pancho Campo MW εκτός λίστας ' καταζητούμενων ' της Interpol


Ο Pancho Campo MW δεν αναφέρεται πλέον ως « φυγόδικος » στην ιστοσελίδα της Ιντερπόλ .
Ο Campo είχε ονομαστεί καταζητούμενος για απάτη στο Ντουμπάι , και ένα ένταλμα για το σκοπό αυτό δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Ιντερπόλ.
Σε ένα μήνυμα που έστειλε σε δημοσιογράφους στις 21 Ιουλίου ο Campo , ιδρυτής και πρόεδρος της Ακαδημίας Οίνου της Ισπανίας είπε:

« Έχω ενημερωθεί σήμερα ότι η Ιντερπόλ δέχθηκε το αίτημα μου να αφαιρέσει το όνομά μου από την λίστα τους . Έχουν διαπιστώσει ότι κάποιο λάθος έγινε και μια αδικία διαπράχθηκε εις βάρος μου .

« Τέλος, το όνομά μου είναι εκτός της ιστοσελίδας τους και δεν είμαι πια ένα " καταζητούμενο" πρόσωπο . Ευχαριστώ για την υποστήριξή σας και την εμπιστοσύνη σας σε μένα. "

Το Decanter προσπάθησε χωρίς επιτυχία να έρθει σε επαφή με τους δικηγόρους του Campo για να αποσαφηνίσει την τρέχουσα κατάσταση της καταδίκης του για την απάτη στο Ντουμπάι .

Το ένταλμα της Interpol που σχετίζεται με μια καταγγελία που έγινε το 2002 από τον πρώην συνεταίρο του Jackie Wartanian, έχει να κάνει με ένα τέλος που καταβλήθηκε για τον τραγουδιστή Enrique Iglesias, την περίοδο που ο Campo έτρεχε μία εταιρεία προώθησης αθλητικών και μουσικών εκδηλώσεων στο Ντουμπάι .

Τον Ιούνιο του 2003 στο Dubai ο Campo καταδικάστηκε ερήμην για κατάχρηση εμπιστοσύνης και τιμωρήθηκε με ποινή φυλακίσεως ενός έτους ακολουθούμενη από απέλαση.

Μετά τη δημοσιοποίηση του εντάλματος, τον Οκτώβριο του 2009, ο Campo παραιτήθηκε από διευθυντής της διάσκεψης του Wine Future Rioja και από πρόεδρος της ισπανικής Ακαδημίας κρασιού και αντικαταστάθηκε από τον Kevin Zraly των New York's Windows.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου